Cum comand?
Pentru a lansa o comanda in cadrul magazinului nostru, aveti doua posibilitati:
1. Puteti selecta produsul dorit din catalogul de produse apasand butonul “Cumpara” sau puteti apasa pe link-ul cu denumirea produsului din catalog, urmat de butonul “Adauga in cos”.
2. Puteti folosi caseta “Cautare rapida”, introducand in aceasta 2 sau 3 cuvinte descriptive (ex: sos de soia)
Pentru a finaliza comanda trebuie sa va autentificati. Daca aveti un cont creat, va rugam sa introduceti adresa dvs. de e-mail si parola in caseta “Membru”. Daca nu, folositi caseta “Client nou” pentru a va crea un cont de membru. Ulterior se va deschide pagina de comanda, in care veti introduce diverse optiuni de livrare si plata.
Ce se intampla cu produsele comandate daca ma deconectez de la Internet?
In cazul in care, din diverse motive, nu ati reusit sa finalizati comanda, produsele pe care le-ati adaugat in cosul de cumparaturi se vor regasi la urmatoarea intoarcere in magazin. Aceasta situatie se aplica numai atunci cand ati adaugat produsele in cos fiind autentificat. De aceea, recomandam tuturor clientilor nostri sa foloseasca caseta de autentificare, inainte de a incepe cumparaturile.
Ce modalitati de livrare acceptati?
Pentru detalii privind modalitatile de livrare va rugam sa consultati rubricile Transport si livrare.
Care este valoare minima a unei comenzi?
Valoarea minima a comenzii este 80 RON, tva inclus.
Am facut o comanda, dar nu am fost contactat(a) pentru confirmare…
Va rugam sa va autentificati si sa verificati continutul cosului de produse. Daca gasiti produsele in cos, atunci comanda Dvs. nu a fost finalizata si deci, nu a fost transmisa. Atunci cand o comanda este procesata corect, la adresa de e-mail pe care ati folosit-o la crearea contului, veti primi o copie a comenzii iar cosul Dvs. de cumparaturi nu va mai contine produse. In cel mai scurt timp de la primirea comenzii, va vom contacta pentru confirmare.
Important: comenzile care depasesc 500 RON sau greutatea de 5 kg fizice sau volumetrice, se platesc inainte de livrare prin plata cu cardul sau prin transfer bancar, dupa confirmarea stocurilor de catre un operator iWok. Este valabil pentru prima comanda, pentru comenzile ulterioare se alege modul de plata dorit.
In cazul in care o comanda este refuzata nejustificat la livrare, clientul nu mai poate comanda cu plata ramburs, singurele modalitati de plata agreeate fiind cu cardul sau prin transfer bancar.
Pentru orice intrebari sau nelamuriri ne puteti contacta la office@iwok.ro sau la telefon 0770 773 115.